купить бытовую технику: холодильники, телевизорыwordpress темы для портфолио
10152018Новини:

Інтегрована довідка

 

Городенківський район

 

Голова райдержадміністрації  
Голова районної ради Мандич Іван Петрович

(безпартійний, суб‘єкт висування БПП «Солідарність», обраний 04.12.2015 р.)

 

Загальні відомості про район

 

Площа  0,747 тис. кв.км (5,36% від площі області), з них: сільськогосподарські угіддя – 82,22% (в т.ч. рілля – 79,51%), ліси – 7,25%, інше –  10,53%.

Кількість населених пунктів  50, в т.ч. міста – 1, селища міського типу –1, 48 – сільських населених пунктів (31 сільська рада).

Населення – 54,237 тис. осіб, в т.ч. міського – 10,752 тис. осіб, сільського –  43,485 тис. осіб.

 

Об‘єднання територіальних громад:

Усього перспективним планом передбачено створення двох ОТГ Городенківської міської ОТГ та Чернелицької  селищної ОТГ.

Відповідно до алгоритму дій проводиться робота щодо створення вказаних ОТГ.

Городенківською міською радою прийнято розпорядження від 17.01.2018р. №4 «Про ініціювання добровільного об‘єднання територіальних громад сіл і міста» та рішення від 18.01.2018р. №891 «Про затвердження Порядку проведення громадських обговорень з питань добровільного об‘єднання територіальних громад».

Відбулося громадське обговорення з питань добровільного об‘єднання територіальних громад. 1 березня 2018 року відбулася сесія міської ради, на якій розглянуто питання про надання згоди на добровільне об‘єднання територіальних громад та делегування представника до спільної робочої групи. Після обговорення, питання відправлено на додаткове вивчення та доопрацювання і перенесено на розгляд наступної сесії.

В селі Репужинці та Дубки, відбулися громадські обговорення питання створення Чернелицької ОТГ, на яких прийнято позитивні рішення. Також відбулися аналогічні слухання в селі Далешево та Колінки на яких не було прийнято рішення про входження населених пунктів до Чернелицької ОТГ.

У зв‘язку з тим що кількість жителів населених пунктів, які підтримують входження становить менше 50% (від загальної чисельності населення ОТГ) роз‘яснювальна робота щодо створення Чернелицької ОТГ продовжується.

25 вересня в селі Копаченці відбулася зустріч експертів з питань проведення територіальної реформи з депутатами сільської ради, вчителями місцевої школи та громадськими активістами. На зустрічі обговорено питання перспектив створення Чернелицької ОТГ.

Тривають і надалі косультації з керівниками місцевих рад щодо створення ОТГ в районі.

 

 

 

 

 

Суспільно-політична ситуація

 

Дані про Городенківську районну раду:

кількість депутатів: 34,  партійний склад: по партіях –  Блок Петра Порошенка «Солідарність» –10; ВО «Батьківщина» – 6; КУН – 3; ВО «Свобода» – 6; Радикальна партія Олега Ляшка – 3; УКРОП – 3; Самопоміч –3.

Більшість у районній раді: Блок Петра Порошенка «Солідарність», ВО «Свобода», КУН

Найактивніші  політичні сили: Блок Петра Порошенка «Солідарність», ВО «Свобода»; ВО «Батьківщина»; Конгрес Українських Націоналістів; Радикальна партія Олега Ляшка; політична партія УКРОП; політична партія «Самопоміч».

Впливові представники громадського сектору: громадське об’єднання «Правиця» (Григорчук І.М. голова правління КС «Скарбниця», пенсіонер);  Координаційна рада демократичних сил району (Романюк І.М., колишній політв‘язень, пенсіонер);  спілка Всеукраїнської громадської організації «Союз Чорнобиль України» (Процюк Ю.Ю. голова організації, пенсіонер МВС);  громадська організація  «Молодіжний «Клуб» Творці Усвідомленої Реальності» (Вережак І.М., сільський голова с.Котиківка);  громадська організація «Майдан» (Кульчицька С.І., лікар ЦРЛ, волонтер); організація спілки ветеранів Афганістану (воїнів-інтернаціоналістів) (Чупрун В.С. голова організації, ветеран Афганістану, начальник відділу у справах молоді та спорту РДА), районна організація учасників АТО (Човганюк М.М. , голова організації, учасник АТО, працівник РВК)

Впливові бізнесмени:

Приймак І.В. – місцевий аграрій, директор ППА «Вільхівці», депутат обласної ради (фракція БПП «Солідарність»)

Боднарчук В.Д. – місцевий аграрій голова ДП «Обрій», голова ТОВ «Шляхбудіндустрія»

Козло М.В. – місцевий аграрій голова ПФГ «Поточище», голова Ради сільськогосподарських товаровиробників

Неміш Р.В. – місцевий аграрій, голова СВК ім.Т.Шевченка, депутат районної ради (фракція БПП «Солідарність»)

 

Народний депутат України. Територія району входить до виборчого округу №88 – перемогу здобув Тимошенко Юрій Володимирович (Народний фронт)

 

Найбільші  релігійні конфесії: Українська гре́ко-католи́цька церква-25 громад,  Українська Православна церква Київського Патріархату- 31, Українська автокефальна Православна церква-10.

 

 

 

 

 

 

Економічний розвиток

 

Питома вага району в обласному валовому виробництві продукції сільського господарства – 19 %, промисловості – 0,47 %, послуг – 0,85 %.

Трудові ресурси 30,1 тис. осіб, рівень безробіття 1,79 %.

Виробнича спеціалізація району: виробництво сільськогосподарської продукції

 

Перелік найбільших підприємств району

 

Найменування підприємства Продукція, що випускається Реалізація продукції за 9 місяців 2018 року, млн. грн.
ППА «Вільхівці» Продукція рослинництва 25,0
ПФГ «Поточище» Продукція рослинництва 16,2
ТОВ «Свято трипілля» Продукція рослинництва 13,5
ДП «Обрій» ТОВ «Шляхбудіндустрія» Продукція рослинництва 12,3
ВАТ «Городенківський сирзавод» Сиро-молочна продукція Інформація конфіденційна
Державне  виробниче  управління  водопровідно-каналізаційного  господарства Водопостачання та водовідведення 2,7

 

Гуманітарна сфера

 

Заклади освіти: загальноосвітні школи – 37 од.; дошкільні навчальні заклади – 32 од.; ПТУ – 1 од.; ВНЗ –  0 од.

Заклади охорони здоров’я: лікарні – 2 од.; амбулаторії – 15 од.; ФАПи – 33 од.; санаторії, пансіонати – 0 од.

Заклади культури: 51-клубна установа, з них: 1-районний Палац культури, 1-міський Будинок культури, 21– сільських Будинків культури, 28– сільських клубів; 47- бібліотек  , 2 дитячі музичні школи: 1 музей «Покуття»

 

Туристичні об’єкти: курортні території – 0 од.; готелі – 3 од.; бази відпочинку – 0 од.; кемпінги – 1 од.; оздоровчі табори – 1 од.; об’єкти культурної спадщини (замки, музеї, тощо) – 368 од:  Раковецький замок, 1660 року;  Чернелицький замок, 1650 року;  Михальчівський замок, 15 століття; Костел Непорочного зачаття Діви Марії, 1743-60 рр., м. Городенка; Церква Успення Пресвятої Діви Марії, 1732 р., м. Городенка;  Вірменський костел, 1706 р., м. Городенка; Музей родини Шухевичів, с. Тишківці; Музей «Покуття», м. Городенка; Музей визвольної боротьби, м. Городенка; Музей Леся Мартовича, с. Торговиця.

 

 

 

 

 

Ключові проблеми розвитку району:

 

№п/п Проблема, її обґрунтування Можливі шляхи вирішення проблеми Обсяги фінансування, необхідні для розв’язання проблеми, джерела фінансування
1. Аварійний стан очисних споруд в м. Городенка, загроза забруднення природного навколишнього середовища Реконструкція очисних споруд в м. Городенка 23169,806 тис. грн., кошти бюджетів всіх рівнів
2. Відсутність народного дому в с. Вербівці

 

Реконструкція незавершеного будівництва клубу на 300 місць (народного дому) в с. Вербівці 3819,162 тис. грн. – кошти державного бюджету
3. Аварійний стан водопровідної мережі головного водоводу протяжністю  1,0 км, постійні прориви на  дільниці із станції І-го підйому до резервуара чистої води. Реконструкція аварійного водоводу із станції І-го підйому до резервуара чистої води в м. Городенка 2771,436 тис. грн. -кошти державного бюджету
4. Незадовільний санітарний стан полігону Капітальний ремонт полігону твердих побутових відходів в урочищі «Деренівка» 2000,0 тис. грн., кошти з обласного фонду охорони навколишнього природного середовища

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Перелік пріоритетних завдань

керівництва райдержадміністрації щодо

 соціально-економічного розвитку Городенківського району 

у 2018  році.

 

  1. Залучення коштів  на проведення енергозберігаючих заходів в закладах освіти, культури та медицини  району (5,0 млн. грн. – кошти бюджетів всіх рівнів).

 

  1. Продовження робіт з добудови Чернятинської ЗОШ (18,0 млн. грн. – кошти ДФРР, кошти бюджетів всіх рівнів).

 

  1. Поточний ремонт автомобільної дороги державного значення Татарів – Кам’янець-Подільський  в межах  району (90,0 млн. грн. – кошти державного бюджету).

 

  1. Організація надання послуг зі збору, вивезення, складування, сортування та утилізації твердих побутових відходів на території району (кошти бюджетів всіх рівнів).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

SWOT –аналіз Городенківського району

 

Позитивний вплив Негативний вплив
Внутрішнє середовище 1.Наявний  потенціал  розвитку агропромислової галузі.

2.Високий рівень освоєння земель, придатних для сільськогосподарського виробництва.

3.Наявність покладів корисних копалин, які можуть використовуватись у, будівельній галузі.

4.Водні запаси району достатні для забезпечення функціонування та розвитку промисловості, сільського та житлово-комунального господарства, промислового розведення риби, туристично-рекреаційних потреб, виробництва енергії.

5. Інвестиційна зацікавленість землями рекреаційної зони.

6.Порівняно невеликі обсяги токсичних відходів.

7.Наявність незадіяних виробничих приміщень та об’єктів незавершеного виробництва.

8. Наявність потужної сировинної бази для харчової промисловості.

9. Впровадження новітніх технологій на сільськогосподарських підприємствах району.

10.В цілому сприятливі кліматичні умови.

11. Сприятливе для інвесторів співвідношення рівня кваліфікації місцевих трудових ресурсів та розміру оплати праці.

12.Близьке розташування місцевих енергетичних потужностей та мереж.

13. Наявність залізничних комунікацій з стандартною колією.

14. Наявність кваліфікованої робочої сили, особливо будівельників.

15. Достатньо розвинена система зв’язку.

16. Мережа банківських установ у цілому відповідає потребам господарського комплексу.

1. Недостатній рівень рекреаційно-туристичної інфраструктури (готелі, санаторно-курортні заклади, бази відпочинку).

2. Потребують реконструкції існуючі очисні споруди.

3. Якість дорожнього покриття більшості внутрірайонних доріг не відповідають стандартам якості та безпеки.

4. Район – переважно сировинна база.

5. Недостатні обсяги фінансування модернізації житлово-комунальної галузі за рахунок бюджету, власних та залучених коштів житлово-комунальних підприємств, низька ефективність діяльності ЖКП.

6. Недостатній рівень платоспроможності населення, що не дозволяє вирішувати житлову проблему шляхом індивідуального будівництва або придбання житла на вторинному ринку.

7. Відсутність інвестиційних фондів.

8. Недостатній розвиток сфери торгівлі, ресторанного господарства та побутового обслуговування населення, особливо в сільських населених пунктах.

9. Високі банківські кредитні ставки.

10. Негативні демографічні зміни.

 

Зовнішнє середовище 1.Комплексне використання земель сільськогосподарського призначення.

2. Розвиток „зеленого” туризму, розвиток рекреаційно-туристичної інфраструктури та системи дорожнього сервісу.

3. Впровадження інтенсивних технологій вирощування рослинницької продукції, розширення площ посіву конкурентоспроможних культур, зокрема олійних культур для переробки на біодизельне пальне.

4. Формування сучасної інфраструктури заготівлі, транспортування, зберігання і реалізації сільськогосподарської сировини та готової продукції.

5.Можливе будівництво міні-гідроелектростанції на річці Дністер.

6.Широке залучення потенційних інвесторів як для організації промислового видобутку на розвіданих родовищах, так і для проведення геологорозвідувальних робіт на перспективних ділянках з правом їх дослідно-промислової розробки.

7.Модернізація існуючих підприємств харчової промисловості та будівництво нових.

8.Виробництво будівельних матеріалів.

9. Розвиток зовнішньоекономічної діяльності сільськогосподарських підприємств.

1.Подальша невизначеність із продажем земель сільськогосподарського призначення.

2.Відсутність у найближчі роки змін у чинному законодавстві, які б дозволили прискорити та спростити процедуру отримання спеціальних дозволів на користування надрами.

3.Можливі міжвідомчі неузгодженості в процесі вдосконалення державного управління сільським господарством.

4.Незначний прогрес в усуненні бюрократичних перешкод, які стримують розвиток господарського комплексу району (складні та тривалі процедури відведення земельних ділянок, видання вихідних даних, розроблення, експертизи та затвердження проектно-кошторисної документації).

5.Різкі підвищення вартості енергоносіїв.

6.Нестабільність та непрогнозовані коливання національної валюти, а також зростання вартості банківських кредитів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

SWOT –аналіз Городенківського району

 

Позитивний вплив Негативний вплив
Внутрішнє середовище 1.Наявний  потенціал  розвитку агропромислової галузі.

2.Високий рівень освоєння земель, придатних для сільськогосподарського виробництва.

3.Наявність покладів корисних копалин, які можуть використовуватись у, будівельній галузі.

4.Водні запаси району достатні для забезпечення функціонування та розвитку промисловості, сільського та житлово-комунального господарства, промислового розведення риби, туристично-рекреаційних потреб, виробництва енергії.

5. Інвестиційна зацікавленість землями рекреаційної зони.

6.Порівняно невеликі обсяги токсичних відходів.

7.Наявність незадіяних виробничих приміщень та об’єктів незавершеного виробництва.

8. Наявність потужної сировинної бази для харчової промисловості.

9. Впровадження новітніх технологій на сільськогосподарських підприємствах району.

10.В цілому сприятливі кліматичні умови.

11. Сприятливе для інвесторів співвідношення рівня кваліфікації місцевих трудових ресурсів та розміру оплати праці.

12.Близьке розташування місцевих енергетичних потужностей та мереж.

13. Наявність залізничних комунікацій з стандартною колією.

14. Наявність кваліфікованої робочої сили, особливо будівельників.

15. Достатньо розвинена система зв’язку.

16. Мережа банківських установ у цілому відповідає потребам господарського комплексу.

1. Недостатній рівень рекреаційно-туристичної інфраструктури (готелі, санаторно-курортні заклади, бази відпочинку).

2. Потребують реконструкції існуючі очисні споруди.

3. Якість дорожнього покриття більшості внутрірайонних доріг не відповідають стандартам якості та безпеки.

4. Район – переважно сировинна база.

5. Недостатні обсяги фінансування модернізації житлово-комунальної галузі за рахунок бюджету, власних та залучених коштів житлово-комунальних підприємств, низька ефективність діяльності ЖКП.

6. Недостатній рівень платоспроможності населення, що не дозволяє вирішувати житлову проблему шляхом індивідуального будівництва або придбання житла на вторинному ринку.

7. Відсутність інвестиційних фондів.

8. Недостатній розвиток сфери торгівлі, ресторанного господарства та побутового обслуговування населення, особливо в сільських населених пунктах.

9. Високі банківські кредитні ставки.

10. Негативні демографічні зміни.

 

Зовнішнє середовище 1.Комплексне використання земель сільськогосподарського призначення.

2. Розвиток „зеленого” туризму, розвиток рекреаційно-туристичної інфраструктури та системи дорожнього сервісу.

3. Впровадження інтенсивних технологій вирощування рослинницької продукції, розширення площ посіву конкурентоспроможних культур, зокрема олійних культур для переробки на біодизельне пальне.

4. Формування сучасної інфраструктури заготівлі, транспортування, зберігання і реалізації сільськогосподарської сировини та готової продукції.

5.Можливе будівництво міні-гідроелектростанції на річці Дністер.

6.Широке залучення потенційних інвесторів як для організації промислового видобутку на розвіданих родовищах, так і для проведення геологорозвідувальних робіт на перспективних ділянках з правом їх дослідно-промислової розробки.

7.Модернізація існуючих підприємств харчової промисловості та будівництво нових.

8.Виробництво будівельних матеріалів.

9. Розвиток зовнішньоекономічної діяльності сільськогосподарських підприємств.

1.Подальша невизначеність із продажем земель сільськогосподарського призначення.

2.Відсутність у найближчі роки змін у чинному законодавстві, які б дозволили прискорити та спростити процедуру отримання спеціальних дозволів на користування надрами.

3.Можливі міжвідомчі неузгодженості в процесі вдосконалення державного управління сільським господарством.

4.Незначний прогрес в усуненні бюрократичних перешкод, які стримують розвиток господарського комплексу району (складні та тривалі процедури відведення земельних ділянок, видання вихідних даних, розроблення, експертизи та затвердження проектно-кошторисної документації).

5.Різкі підвищення вартості енергоносіїв.

6.Нестабільність та непрогнозовані коливання національної валюти, а також зростання вартості банківських кредитів.

 

 

 

интернет магазин бытовой техники