купить бытовую технику: холодильники, телевизорыwordpress темы для портфолио
12052019Новини:

Служба зайнятості. Працюємо по-новому

DSCN2122

Інститут кар’єрного радника, який запрацював у службі зайнятості з початку року, дав можливість покращити роботу по наданню клієнтам послуг з підбору роботи.
Ділиться своїм досвідом заступник директора Івано-Франківського міського центру зайнятості Вікторія Максимів, яка виконувала обов’язки реєстратора.
«Більшість осіб, які звертаються в службу зайнятості, потребують додаткових знань та навичок на сучасному ринку праці. Саме кар’єрний радник проконсультує, як уникнути чи усунути перешкоди при пошуку місця роботи, домовитися з роботодавцем про зустріч, буде супроводжувати весь процес працевлаштування, за потреби, порадить та організує зустріч з фахівцями служби зайнятості інших напрямків: щодо можливості професійного навчання чи підвищення кваліфікації, відкриття власної справи, участі у тренінгах чи семінарах, підготовки резюме, з питань професійної орієнтації», – пояснює вона.
Спробувала себе в ролі реєстратора директорка Рожнятівської районної філії обласного центру зайнятості Надія Атаманчук.
Вона зауважує, що реєстратор повинен бути не тільки фахівцем, який добре виконує свої функціональні обов’язки, має відмінні знання законодавства та місцевого ринку праці, але першочергово – це добрий психолог, який знаходить підхід до кожного клієнта, відчує його потреби, надасть психологічну підтримку. Одразу ж під час першої зустрічі реєстратор повинен встановити контакт з шукачем роботи, з’ясувати, яку ціль людина ставить при зверненні до служби зайнятості, надати інформаційно-консультаційні послуги», – зауважує вона.
Завдання фахівця-реєстратора побачити перешкоди, які стоять перед клієнтом на ринку праці в момент пошуку роботи, та допомогти їх подолати, зорієнтуватись на ринку праці та знайти бажане місце роботи. Нововведення дають можливість максимально використати індивідуальний підхід до кожного клієнта служби зайнятості.

интернет магазин бытовой техники